08 November 2009

Job Vacancy November 2009 , PT. Lemindo Jaya Abadi

Our company is the leading adhesive manufacture & distributor in Indonesia wit ISO 9001:2000 Certification. We are searching for potensial candidate & high performer to fill in the following position.


BRANCH MANAGER (BM) for Surabaya
requirement:
- male/female. Mak 40 years old. Min. S1 from reputable university, having min.2 years experience as a Branch Manager

SALES SUPERVISOR (SS)
requirement:
- male, max 35 years old, min. S1, min. 2 years experience in retail sales for adhesive/paint is preferable, having good negotiation skill & salesmanship.

MARKETING (MKT)
requirement:
- male/female, max 30 years old, min. D3, min. 1 years experience in marketing

If you meet the above mentioned qualifications, please submit a comprehensive resume within 2 weeks from now to: (paling lambat 21 November 2009)

HR DEPARTMENT
PT. LEMINDO ABADI JAYA
JL. Lemindo No. 1 Cikuda, Wanaherang, Gunung Putri
Bogor - 16965



Catatan : Pelamar/jobseeker diharuskan mengirimkan aplikasi lamaran langsung ke alamat kantor.

keyword: lowongan kerja di luar negeri,lowongan kerja di bank,lowongan kerja di batam ,lowongan kerja di jakarta,info lowongan kerja di,lowongan kerja di hotel,lowongan kerja di indonesia,pns,lowongan kerja di pontianak,lowongan kerja di solo,lowongan kerja di surabaya